×

Szolgáltatásaink részletes bemutatása

A MediaCenter Hungary Kft. csapata minőségcentrikus szakemberek közössége. Célunk, hogy nagy gondossággal felügyelt, folyamatosan fejlesztett szolgáltatásainkkal hatékonyan támogassuk vállalkozásának üzleti folyamatait.

Az alábbiakban felsorolásszerűen mutatjuk be szolgáltatásainkat. További kérdésével forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz.

Ügyfélszolgálatunk jellemzői:
- 0-24 műszaki telefonos hibabejelentő
- E-mailes és telefonos támogatás, több telefonvonalon egyidejűleg
- Megrendelések teljesítése legfeljebb 1 munkanapon belül (átlagosan 3-5 órán belül)
- Műszaki és adminisztratív nyitvatartás minden munkanap
- Rendszeresen tréningelt, állandó ügyfélszolgálati stáb
- Teljeskörű szakértői szintű hoszting és domainügyi támogatás
- Online ügyfélszolgálat ügyfeleink számára az önálló ügyintézéshez

Hoszting alapú szolgáltatásaink általános jellemzői:
A MediaCenter szolgáltatásainak szerverei a Budapest Victor Hugo u. 18-22 alatt találhatók ("BIX székház"). Saját szolgáltató független redundáns hálózati infrastruktúrával, saját IP cím tartományokkal rendelkezünk.

- 40 Gbit összesített sávszélesség
- Redundáns internetkapcsolat
- Saját ip cím tartományok, RIPE tagság
- BIX tagság, közvetlen BIX kapcsolat
- Minőségi (HP) szerverpark
- Redundáns áramhálózat
- 99,8% feletti átlagos rendelkezésre állás
- 0-24h nap hálózati monitorozás
- 0-24h ügyeletes rendszergazdai felügyelet

Webtárhely szolgáltatásunk jellemzői:
- Vállaljuk nagy erőforrás-igényű weboldalak hostingját is!
- Weblap elhelyezés tükrözött tárterületeken
- Korlátlan virtuál host és aldomain létrehozási lehetőség
- Jelszóval védett könyvtárak beállítása
- Egyéni hibaoldalak
- Webszerver forgalmi napló letölthetőség
- Korlátozás nélküli PHP és CGI futtatás
- Biztonságos, saját felhasználónévvel elkülönített tárolási mód
- Korlátlan adatforgalom tárhelyenként
- MySQL 5.7+ használat (MariaDB)
- PHP 5.2, 5.3, 5.4, 5.6, 7.0, 7.3, 7.4 verziók használhatók (ügyfélkapun átváltható)
- Korlátozás nélküli .htaccess használat
- Register_globals kikapcsolási lehetőség
- Egyedi php.ini telepítési lehetőség
- Magyar nyelvű webstatisztika
- Crontab (időzítő) használat
- Korlátozás nélküli ftp elérés
- A tárhelyen bármilyen webes keretrendszer megkötés nélkül futtatható!

E-mail szolgáltatásunk jellemzői
- Korlátlanul növelhető postafiókméret
- POP3-as, IMAP, POP3-SSL, IMAP-SSL elérés
- Egyéni- és csoportos alias e-mail cím lehetőség
- Automatikus válasz lehetőség
- Nagyvállalati szintű spamszűrés (www.cloudmark.com)
- Nagy hatékonyságú vírus szűrés (www.clamav.net)
- Ügyfélkapuról elérhető kiszűrt spam napló (a kiszűrt levelek ellenőrzésére és visszahelyezésére)
- Egyedi spamszűrő beállítások lehetősége
- E-mail cím létrehozás, módosítás az Ügyfélkapuról
- Piacvezető webmail felület (www.atmail.com)

Domain szolgáltatás:
- Egyedülálló szakértő team a domainügyek zökkenőmentes lebonyolítására
- Nemzetközi és .hu domain regisztráció, átregisztráció, fenntartás (saját .hu és .eu regisztrációs liszensszel)
- Névkiszolgálás különböző hálózatokon lévő, redundáns névkiszolgálóval
- Weblap elérhetőség és levelezés a saját domainen, megkötések nélkül
- Webes DNS admin felület

Biztonsági és felügyeleti rendszereink:
- Minden szolgáltatásunk hardveres RAID alapú, tükrözött háttértárakon fut
- 30 napig tárolt, napi biztonsági adatmentés
- A szolgáltatási körből földrajzilag elkülönített távoli adatmentés szerver, amelyről katasztrófahelyzet esetén is (tűz, földrengés) tudunk adatmentést biztosítani
- Nagyvállalati szintű szerverfelügyeli rendszerünk automatizáltan elhárítja az üzemzavarok többségét
- 0-24h ügyeletes rendszergazdai felügyelet minden szerverünkön
- Ügyeletes rendszergazda 3 percen belül SMS-ben értesül minden üzemzavarról
- Két típusú "FTP Kapu" védelem a vírustámadások elhárítására
- CMS figyelő, amely automatikusan értesít, amennyiben az ügyfél által feltelepített tartalomkezelő elavult verziószámú

Automatizált működés:
A rendszerazonosító segítségével lehetősége van az Ügyfélkapun bejelentkezni.

Az Ügyfélkapun a következő információkat olvashatja le:
tárhely mérete, felhasznált tárterület, bekapcsolt szolgáltatások, tárhelyre mutató domainok, tárhelyen működő virtuális webszerverek, felhasznált e-mail címek száma.

Az Ügyfélkapun az alábbi adminisztrációs szoftvereket érheti el:
- rendszeradatok megtekintése
- jelszóváltás
- ügyfélkapu napló
- webstatisztika
- webszerver napló
- ftp ip korlátozás beállítása
- adatmentés indítása
- web-aldomain beállítás
- dns beállítás
- időzítő (crontab) beállítás
- php működés és verzió beállítás
- könyvtárműködés beállítás
- mysql beállítás
- mysql jelszóváltás
- virtuális FTP admin
- PhpMyAdmin felület
- egyéni hibaoldalak beállítása
- jelszóval védett könyvtárak beállítása
- FTP gyorsbejelentkezés
- postamester funkciók (új postafiók létrehozása, módosítása) - spamszűrő beállítások
- kiszűrt spam levelek megtekintése és visszaállítása

Online Ügyfélszolgálat
A szolgáltatások működtetésével, fenntartásával összefüggő adminisztrációs ügyeit Online Ügyfélszolgálatunkon a nap bármely órájában intézheti. Tárhelyre előfizető ügyfeleink kényelmesen elérhetik Online Ügyfélszolgálatunkat az Ügyfélkapu felületre bejelentkezve, tárhellyel nem rendelkező ügyfeleink külön hozzáférést igényelhetnek weboldalunkon.

Az Online Ügyfélszolgálaton az alábbi ügyeit rendezheti:
- előfizető adatainak aktualizálása
- kapcsolattartói e-mail cím frissítése
- új szolgáltatások megrendelése
- aktív szolgáltatások hosszabbítása, lemondása
- díjbekérők, számlák letöltése
- szolgáltatás használati jogának átruházása
- tárhely díjcsomag váltás
- domain nevek átirányítása (névszerver, DNS módosítás)

Az Online Ügyfélszolgálaton üzenhet is ügyfélszolgálati munkatársaink számára, ha az ügyintézés során kérdése merül fel vagy segítségre van szüksége.
 

banner2